مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 05:022022-08-01سياسي

سرانجام تشکیل فراکسیون حمایت از معلولان به کجا رسید؟


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به واسطه این که مشکلی در فراکسیون معلولان وجود داشت، کمیته ای به نام کمیته «بهزیستی و توانبخشی» ذیل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل دادیم تا پیگیر مسائل و مشکلات این جامعه باشیم.

- محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون سلامت سالمندی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل فراکسیون حمایت از افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: فراکسیون حمایت از معلولان با یکسال تأخیر تشکیل شده است، رییس این فراکسیون نیز آقای فرشادان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی است و اقدامات مربوطه را پیگیری می کند.

 وی افزود: تا جایی که بنده اطلاع دادم چندین جلسه از سوی این فراکسیون تشکیل شده است، اما به واسطه این که مشکلی در فراکسیون معلولان وجود داشت،کمیته ای به نام کمیته بهزیستی و توانبخشی را ذیل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل دادیم و منتظر نماندیم تا فراکسیون اقداماتی داشته باشد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی خاطرنشان کرد: خدمت به این افراد دارای معلولیت مهم است، اینکه در چه قالبی موضوع درمان، اشتغال، بهسازی محیط، مراقبین و حق الزحمه آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام تشکیل فراکسیون حمایت از معلولان به کجا رسید؟

سرانجام تشکیل فراکسیون حمایت از معلولان به کجا رسید؟