مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 00:272022-07-31حوادث

ریزش بخش هایی از یک مجتمع مسکونی در سرخه/ علت وقوع حادثه چه بود؟ + عکس


بخشی از پارکینگ مجتمع مسکن مهر سرخه به دنبال ترکیدگی لوله آب ریزش کرد و سبب ایجاد حفره ای بزرگ و آویزان شدن خودروها از آن شد.

پیگیری ها نشان می دهد که حادثه تلفاتی نداشته و خطر با حضور مسؤولان رفع و خسارت ها جبران شده است.

- خبرگزاری فارس- سرخه: چندی پیش در تماس تلفنی یکی از ساکنان مجتمع مسکن مهر سرخه با اداره آب و فاضلاب این شهر مبنی بر ریزش بخشی از پارکینگ مجتمع به علت ترکیدگی لوله آب، خبرنگار ما با حضور در محل، علت وقوع حادثه را جویا شد.

یکی از ساکنان این مجتمع در این زمینه گفت: ما شب خوابیده بودیم که حوالی ساعت چهار بامداد با ما تماس گرفته و گفتند که زمین نشست کرده و دو خودرو روی حفره ایجادشده، آویزان شده اند که یکی از خودروها توسط نیروهای آتش نشانی و خودروی دیگر توسط ساکنان مجتمع به محل امن انتقال داده شده است.

وی در تشریح ماجرا بیان کرد: شاه لوله انتقال آب داخل مجتمع نشتی داشت و باعث فرورفتگی زمین طی دو روز شده بود؛ در این مدت، چندین بار عوامل اجرایی اتفاقات آب شهرستان سرخه در مجتمع حضور یافتند و نسبت به رفع نشتی آب اقدام کردند؛ اما متأسفانه دوباره نشتی در قسمت های دیگر مسیر لوله اتفاق افتاده بود.

مراجعه ساکنان به فرمانداری سرخه! یکی دیگر از ساکنان مجتمع مسکن مهر سرخه به خبرنگار فارس گفت: برای رفع مشکل ابتدا به فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش بخش هایی از یک مجتمع مسکونی در سرخه/ علت وقوع حادثه چه بود؟ + عکس

ریزش بخش هایی از یک مجتمع مسکونی در سرخه/ علت وقوع حادثه چه بود؟ + عکس