مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 19:172022-07-31اجتماعي

مهارت آموزی و اشتغال نوجوانان مرکز شبه خانواده زاهدان


مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای نوجوانان مرکز شبه خانواده بهزیستی زاهدان در خانه خلاق و شتاب دهنده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، زهرا ابراهیمی امروز در بازدید از روند مهارت آموزی در خانه خلاق و شتاب دهنده هاتف زاهدان اظهار داشت: این اقدام در راستای برنامه های توانمندسازی دفتر در مراکز شبه خانواده انجام شده است.

 مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهارت و اشتغال نوجوانان  در مراکز ، با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: مشابه این ظرفیت نیز برای مرکز دختران  تحت عنوان خانه مهارت امید ایجاد گردیده است .

وی تصریح کرد: از مدیریت خانه خلاق و شتاب دهنده هاتف جهت مهیا کردن فرصت مهارت و اشتغال توامان نوجوانان  مرکز  شبه خانواده در این واحد  که به منظور شناسایی ایده ها و استارت آپ های حوزه صنایع خلاق بالاخص صنایع دستی در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان مستقر شده است قدردانی می شود.

  ابراهیمی گفت: همچنین از دیگر اقدامات ارزشمند این مرکز  اختصاص یکی از واحدهای فناور خود به ایجاد کارگاه برای اشتغال این جوانان آسیب دیده اجتماعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و اشتغال نوجوانان مرکز شبه خانواده زاهدان

مهارت آموزی و اشتغال نوجوانان مرکز شبه خانواده زاهدان