مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:522022-07-31سياسي

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) 14 مرداد در همدان


مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه 14 مرداد همراه با پویش شیرخوارگان دیروز و سربازان امروز برگزار می شود.

- اصغر رسولی، مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری این مجمع خبر داد و اظهار کرد: در این راستا 300 برنامه در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه امام(ره) است افزود: این برنامه در ساعت 8:30 شروع می شود اما ممکن است تغییری در مکان آن داشته باشیم و در پیاده راه بوعلی برگزار شود.

مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان به پویش شیرخوارگان دیروز تا سربازان امروز نیز اشاره کرد و گفت: در این پویش از کودکانی که سال های قبل در مراسم شیرخوارگان حضور داشتند و اکنون در سنین 7 تا 9 ساله هستند، دعوت می شود در برنامه حضور یابند.

وی از برپایی غرفه و نمایشگاه فرزندآوری در مراسم شیرخوارگان حسینی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه به موضوع سقط جنین و 400 هزار جنینی که در طول سال به صورت عمد سقط می شوند و همچنین به فرهنگ سازی فرزندآوری پرداخته می شود.

رسولی با تاکید بر اینکه سخنرانی نیز در قالب فرزندآوری خواهیم داشت تصریح کرد: ساعت 10 صبح نیز مراسم نذرنامه خوانی آیین شیرخوارگان حسینی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) 14 مرداد در همدان

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) 14 مرداد در همدان