مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 19:322022-07-30اجتماعي

نرخ جدید سرویس مدارس اصفهان ابلاغ شد


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ های جدید سرویس های مدارس به شرکت های حمل و نقل دانش آموزی ابلاغ و شرکت ها بر اساس نرخ جدید شروع به جذب راننده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان محمد پرورش، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان پیرامون ابلاغ نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1401-1402، اظهار کرد: نرخ کرایه در جلسات متعدد کارشناسی در کارگروه ماده 18 به عنوان مبنای فعالیت سرویس های مدارس، بررسی شد و در نهایت مبلغ کارشناسی پیشنهاد شد تا برای طی کردن مسیر قانونی به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم شود.

وی ادامه داد: در نهایت مبلغ کارشناسی پس از بررسی های مختلف در کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون تلفیق شورا در جلسه علنی مصوب و توسط فرماندار اصفهان به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

پرورش افزود: بر این اساس نرخ های جدید سرویس های مدارس به شرکت های حمل و نقل دانش آموزی ابلاغ و شرکت ها بر اساس نرخ جدید شروع به جذب راننده می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه مهم ترین موضوع برای شرکت های حمل نقل و رانندگان نرخ کرایه است، گفت: 46 شرکت حمل و نقل دانش آموزی در شهر اصفهان وجود دارد که در امر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید سرویس مدارس اصفهان ابلاغ شد

نرخ جدید سرویس مدارس اصفهان ابلاغ شد