مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 19:072022-07-30بين الملل

جلسات پارلمان عراق تا اطلاع ثانوی تعلیق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق بعد از ظهر امروز شنبه در واکنش به آشوبگری حامیان جریان صدر در بغداد، - رییس پارلمان عراق در پی آشوب حامیان جریان صدر در بغداد، از تعلیق جلسات پارلمان تا اطلاع ثانوی خبر داد و خواستار گفت وگوی ملی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق بعد از ظهر امروز شنبه در واکنش به آشوبگری حامیان جریان صدر در بغداد، تأکید کرد که این کشور، با وضعیت حساس و دشواری روبه روست.

الحلبوسی با انتشار بیانیه ای، خواستار فرو خوردن خشم و در پیش گرفتن صبر و انجام مسئولیت ملی صادقانه شد و گفت که اختلاف نظر بین طرفهای مختلف، طبیعی است، ولی گفت وگو راهکار این مشکل است.

وی ضمن دعوت از همه طرفهای سیاسی در عراق برای در نظر گرفتن منافع ملی، خبر داد که جلسات پارلمان را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است.

درخواست از نخست وزیر خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از بیانیه الحبوسی گزارش داد، فرمانده کل نیروهای مسلح هم باید برای حفظ نهادها و حمایت از تظاهرات کنندگان، تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به اینکه معترضان باید مسالمت آمیز بودن تظاهراتها را حفظ کنند، از همه احزاب سیاسی خواست که اجلاس ملی فوری برگزار کنند و منافع ملی را بر منافع حزبی و گروهی ترج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات پارلمان عراق تا اطلاع ثانوی تعلیق شد

جلسات پارلمان عراق تا اطلاع ثانوی تعلیق شد