مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-30اجتماعي

هشدار قرمز هواشناسی برای 9 استان


سازمان هواشناسی به آماده باش کلیه دستگاه های امدادی و اجرایی مانند فرمانداری ها، شهرداری ها، راهداری، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و غیره جهت مقابله با خسارت احتمالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان هواشناسی در هشدار سطح قرمز رنگ از گسترش و تشدید فعالیت سامانه موسمی تا روز دوشنبه در 9 استان خبر داد و توصیه کرد تا هم وطنان از نواحی حادثه خیز مانند بستر رودخانه ها دور بمانند.

سازمان هواشناسی از تداوم، گسترش و تشدید فعالیت سامانه موسمی از امشب تا روز دوشنبه خبر داد.

نوع مخاطره نیز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید(بویژه در ساعات بعدازظهر)، تگرگ، صاعقه و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک موقت است.

بر اساس این خبر امروز در نیمه شرقی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب یزد، فارس، بوشهر، کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان سامانه بارشی فعال است.

فردا یکشنبه نیز در نیمه جنوبی و نیمه شرقی خوزستان، نیمه غربی و نیمه جنوبی کرمان، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، نیمه غربی و نیمه جنوبی فارس و نیمه شرقی بوشهر تداوم بارندگی ها پیش بینی شده روز روز دوشنبه نیز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و مرکز کرمان، نوار شرقی خوزستان نیز این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قرمز هواشناسی برای 9 استان

هشدار قرمز هواشناسی برای 9 استان