مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:522022-07-30بين الملل

قطعات آمریکایی و اروپایی در دل پهپاد جدید ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه ترکیه مدعی است که پهپاد بیرقدار به طور تمام و کمال ساخت این کشور بوده، اینک مشخص شده که برخی قطعات این پهپاد پیشرفته ساخت آمریکا، - در حالیکه ترکیه مدعی است پهپاد بیرقدار کاملا ساخت این کشور بوده، اینک مشخص شده که برخی قطعات این پهپادپیشرفته ساخت آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه ترکیه مدعی است که پهپاد بیرقدار به طور تمام و کمال ساخت این کشور بوده، اینک مشخص شده که برخی قطعات این پهپاد پیشرفته ساخت آمریکا، کانادا و سایر کشور های اروپایی است.

به نوشته شماره شنبه وبگاه احوال در حالیکه غول دفاعی ترکیه شرکت بایکار مدعی است که پهپاد های رزمی محبوب خود، بیرقدار را تقریباً به طور کامل از داخل ترکیه تهیه می کند، قطعات پهپاد های سرنگون شده در درگیری های متعدد، مشخص کرد که این بخش هایی از پهپاد توسط تولیدکنندگان آمریکایی، کانادایی و اروپایی ساخته شده اند.

در حالیکه کشور های جهان پهپاد های مسلح را به زرادخانه های خود اضافه می کنند، قانون گذاران آمریکا دولت بایدن را تحت فشار قرار می دهند تا بررسی کند که چگونه قطعات و فناوری ایالات متحده به یکی از محبوب ترین نمونه های پهپاد در بازار جهانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعات آمریکایی و اروپایی در دل پهپاد جدید ترکیه

قطعات آمریکایی و اروپایی در دل پهپاد جدید ترکیه