مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:322022-07-30بين الملل

پیشنهاد الحکیم برای حل تنش در عراق: گفت وگوی چارچوب هماهنگی و جریان صدر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق بعد از ظهر امروز شنبه در واکنش به آشوبگری حامیان جریان صدر در بغداد، - پیشنهاد الحکیم برای حل تنش در عراق: گفت وگوی چارچوب هماهنگی و جریان صدر رهبر جریان حکمت ملی عراق از جریان صدر و الاطار التنسیقی خواست که مستقیما وارد گفت وگوی سازنده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق بعد از ظهر امروز شنبه در واکنش به آشوبگری حامیان جریان صدر در بغداد، تأکید کرد که وضعیت عراق مستلزم حاکم کردن زبان عقل و منطق و گفتگو است.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از الحکیم گزارش داد، جریان حکمت ملی صادقانه و با حسن نیت، از جریان صدر و گروه های الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) می خواهد که مستقیما وارد گفتگو شوند.

وی با بیان اینکه این گفتگو باید بر اساس منافع ملی و حفظ خون مردم عراق باشد، تصریح کرد، در این گفتگو باید مشکلات، منافع و دغدغه های مردم عراق مد نظر قرار گیرد.

الحکیم خاطر نشان کرد، در گفت وگوی جریان صدر و چارچوب هماهنگی باید هر کدام از طرفین به طرف مقابل اطمینان دهد که قصد ندارد آن را حذف کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق، گفتگو را تنها راه و نزدیکترین و کوتاهترین مسیر برای حل بحران کنونی دانست تا عراق نجات یابد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد الحکیم برای حل تنش در عراق: گفت وگوی چارچوب هماهنگی و جریان صدر

پیشنهاد الحکیم برای حل تنش در عراق: گفت وگوی چارچوب هماهنگی و جریان صدر