مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:372022-07-30اقتصادي

استاندار مرکزی: دامداران نگران دام هایشان نباشند/ دام ها خریداری می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در بازدید از روسای سیل زده آهنگران فراهان اظهار کرد: روز گذشته دومین روز بارش رگباری و غیرطبیعی استان بود که سطح بارش ها هم از نظر شدت و هم از نظر وسعت نسبت به پنج شنبه از شدت بیشتری برخوردار بود.

وی تصریح کرد: بارش های دو روز اخیر موجب خسارت های در سطح استان شد، به گونه ای که در شهر خمین بخشی از کشاورزی دچار آسیب شد، در منطقه تفرش با ریزش کوه مواجه شدیم که منجر به مسدود شدن جاده شد که با اقدامات به موقع مسیر بازگشایی شد،  در روستای اهنگران و برخی از روستاهای پایین دست از توابع شهرستان فراهان بارندگی خسارت های زیادی را بر جای گذاشته است که بخش عمده ای از این خسارت ها هم اکنون در حال ارزیابی است.

  استاندار مرکزی از سفر قریب الوقوع معاون سازمان مدیریت بحران کشور به استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: دولت خود را مکلف و متعهد به احیا و بازسازی بخش های خسارت دیده می داند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه در روستای آهنگران بخش اعظمی از اقلام و زندگی مردم دچار خسارت شده است، ادامه داد: بخشی از اقلام آسیب دیده امکان تخلیه وجود نداشت و در حال حاضر بالغ بر 550 اکیپ امدادی، انتظامی و خدمات رسان در سطح مناطق سیل زده استان مشغول خدمات رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: دامداران نگران دام هایشان نباشند/ دام ها خریداری می شوند

استاندار مرکزی: دامداران نگران دام هایشان نباشند/ دام ها خریداری می شوند