مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-30پزشكي

تنها 33 درصد مردم همدان از ماسک استفاده می کنند!


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر 33 درصد مردم همدان از ماسک استفاده می کنند.

- لیدا رفعتی؛ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی از واحدهای سلامت محیط و کار اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از 27 تیرماه تا سوم مردادماه 3 هزار و 404 مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب 49 مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه 13 نانوایی، هفت رستوران، یک استخر شنا و مرکز تفریحی آبی و 27 مرکز دیگر تعطیل شد گفت: 761 مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بازدید از مراکز واکسیناسیون یک هزار و 120 مورد یعنی 33 درصد پروتکل های فاصله گذاری را مراجعین رعایت می کردند افزود: میزان رعایت پروتکل بهداشتی خدمات دهندگان 90 درصد با 3 هزار و 66 مورد بوده است.

رفعتی با اشاره به اینکه 85 درصد واحدها به تهویه محیط توجه می کردند که شامل 2 هزار و 895 مرکز بود گفت: رعایت پروتکل واکسیناسیون خدمات دهندگان 37 مورد را در بر می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 33 درصد مردم همدان از ماسک استفاده می کنند!

تنها 33 درصد مردم همدان از ماسک استفاده می کنند!