مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-30اقتصادي

روزانه سه هزار تن آرد در آذربایجان غربی توزیع می شود


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: روزانه سه هزار تن آرد در استان توزیع می شود که با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، نادر رحیمی با اشاره به قیمت خرید تضمینی 11 هزار و 500 تومانی گندم اظهار داشت: با توجه به قیمت عرضه آرد که 660 تومان است یک شکاف قیمتی چشمگیری وجود داشت که شاهد تخلفاتی در برخی نانوایی ها در این زمینه بودیم.

وی افزود: برای جلوگیری از این قبیل تخلفات اقدامات توزیع نان براساس کارتخوان های هوشمند انجام که در این روش میزان نان دریافتی و مقدار پخت هر نانوایی و مشخصات خریداران نان نیز ثبت می شود.

رحیمی بیان کرد: اجرای این طرح موجب ایجاد رقابت در بین نانوایان برای فروش بیشتر و نیز بهبود کیفیت نان می شود و تخلفات نیز به حداقل کاهش می یابد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اطلاع رسانی به شهروندان درباره مزایای این طرح و همچنین عدم افزایش قیمت نان هم ضروری است تا با اخبار ناصحیح اضطراب و نگرانی در شهروندان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر مقدار سرانه آرد و در بعضی شهرستان ها بالاتر از سرانه کشوری آرد در اختیار نانوایی های استان قرار داده شده است ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه سه هزار تن آرد در آذربایجان غربی توزیع می شود

روزانه سه هزار تن آرد در آذربایجان غربی توزیع می شود