مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 19:222022-07-29سياسي

رییسی: عامل عدالت و انصاف در نظم نوظهور بین المللی موجب صلح و توسعه در جهان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز جمعه در گفتگوی تلفنی با شی جین پینگ رییس جمهور خلق چین، دخالت آمریکا در امور داخلی کشور ها را در ادامه سیاست مخرب یکجانبه گرایی این کشور دانست که اکنون به تهدیدی برای صلح .

- روسای جمهور ایران و چین در گفت وگوی تلفنی یک ساعته، تحولات عمده بین المللی و منطقه ای را مورد بررسی قرار داده و بر تقویت هر چه بیشتر همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز جمعه در گفتگوی تلفنی با شی جین پینگ رییس جمهور خلق چین، دخالت آمریکا در امور داخلی کشور ها را در ادامه سیاست مخرب یکجانبه گرایی این کشور دانست که اکنون به تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی تبدیل شده است.

رییس جمهوری اسلامی ایران، احترام به حاکمیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور ها را از اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران ایران دانست و در این چارچوب حمایت از سیاست چین واحد را سیاست قطعی و اصولی جمهوری اسلامی ایران دانست.

رییسی ضمن تاکید بر عزم کشورمان برای توسعه همه جانبه روابط با چین فارغ از تحولات بین المللی، همکاری مستقلانه و مبتنی بر منافع ملی کشور های دارای حاکمیت را الگوی صحیح حکمرانی در سطح منطقه ای و بین المللی برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عامل عدالت و انصاف در نظم نوظهور بین المللی موجب صلح و توسعه در جهان می شود

رییسی: عامل عدالت و انصاف در نظم نوظهور بین المللی موجب صلح و توسعه در جهان می شود