مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-29بين الملل

کامالا هریس نامزد ترجیحی دموکرات ها در صورت عدم کاندیداتوری بایدن


نتایج یک نظرسنجی نشان داده اگر بایدن کنار بکشد، معاون وی و فرماندار کالیفرنیا دو گزینه اصلی دموکرات ها برای نامزدی حزب در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس یک نظرسنجی جدید، کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا دو گزینه اصلی دموکرات ها برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری هستند اگر بایدن تصمیم بگیرد برای دور دوم در سال 2024 شرکت نکند.

نظرسنجی NewsNation-Decision Desk HQ که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که 31 درصد از دموکرات های مورد بررسی اگر بایدن نامزد نشود، هریس را به عنوان نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ترجیح می دهند و پس از آن 17 درصد نیوسام را انتخاب کردند.

سناتور برنی سندرز که نزدیک ترین رقیب بایدن برای نامزدی حزب دموکرات در سال 2020 بود، 13 درصد از حمایت را دریافت کرد و پس از آن، پیت بودجج وزیر حمل ونقل آمریکا که در رقابت های 2020 عملکرد قوی داشت، با 10 درصد حمایت قرار گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، الکساندریا اوکاسیو کورتز عضو مجلس نمایندگان آمریکا، گرچن ویتمر فرماندار میشیگان و جی بی پریتزکر فرماندار ایلینوی هر کدام کمتر از 10 درصد حمایت را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس نامزد ترجیحی دموکرات ها در صورت عدم کاندیداتوری بایدن

کامالا هریس نامزد ترجیحی دموکرات ها در صورت عدم کاندیداتوری بایدن