مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-29اجتماعي

بارش باران در جاده های12 استان/ محورهای مسدود کشور کدامند؟


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت جوی ، ترافیکی و همچنین محورهای مسدود کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد،فارس،کرمان و بوشهر بارش پراکنده باران جریان دارد.

 وی گفت:جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت 23:30 شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود شده؛ همچنین محور هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود شده و جاده سولقان به امامزاده داود نیز به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین_ رشت برای تردد به استان های شمالی و بالعکس باز بوده و وضعیت ترافیک روان دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر مسیرهای مسدود در روز گذشته بازگشایی شده است اعلام کرد: تعدادی از جاده های اصلی شامل شهداد_ نهبندان و ریگان - ایرانشهر و زاهدان - میرجاوه کماکان مسدود است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در جاده های12 استان/ محورهای مسدود کشور کدامند؟

بارش باران در جاده های12 استان/ محورهای مسدود کشور کدامند؟