مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 20:072022-07-28اقتصادي

هشدار درباره جریان نفوذ در بخش اقتصاد


رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه متأسفانه نقشه راه را گم کرده ایم، گفت: تامین نقدینگی واحدهای تولیدی قولی بود که وعده آن در زمان حذف ارز ترجیحی داده شد اما اجرایی نشد و اکنون رکود تورمی تاب و توان واحدها را از بین برده و به واسطه فعالیت های جریان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز اظهار داشت: در شرایطی هستیم که پس از بحران دو ساله کرونا، جنگ روسیه و اوکراین و بحران های تورمی به واسطه تصمیمات جدی در حوزه ارزی، تورمی بالا را به اقتصاد و صنعت کشور تحمیل کرده و در چنین شرایطی اتفاقاتی نیز هر روز در گوشه و کنار اقتصاد و تولید کشور می افتد که نتیجه برنامه ریزی های دقیق اتاق فکر حرفه ای دشمن است.

وی تصریح کرد: مقابله با چنین توطئه هایی برنامه ریزی های دقیق ما در بخش تولید، صنعت و اقتصاد را می طلبد و بخش خصوصی به عنوان اجرا کننده این برنامه ها باید مسئول ارائه این راهکار و برنامه جدی و حساب شده باشد و تنها خواسته ما به عنوان بخش خصوصی از دولت و مجلس ایفای نقش کنترلی و نظارتی از سوی آنهاست.

  رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه متأسفانه نقشه راه را گم کرده ایم، افزود: تامین نقدینگی واحدهای تولیدی قولی بود که وعده آن در زمان حذف ارز ترجیحی داده شد اما اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره جریان نفوذ در بخش اقتصاد

هشدار درباره جریان نفوذ در بخش اقتصاد