مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 11:372022-07-28سياسي

دادستان خرم آباد: با عرضه کنندگان غیرمجاز مکمل های رژیمی برخورد جدی شود


جهت پیشگیری از هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی، مراکز عرضه مکمل های رژیمی از لحاظ داشتن مجوز بررسی شوند و با مراکزی که فاقد مجوز هستند برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از وبدا، داریوش شاهون وند در چهارمین کمیته تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی استان لرستان تاکید کرد: ️ادارات از ظرفیت وجود نماینده های حقوقی جهت ارائه راهکارهای قانونی با هدف پیشگیری از تخلفات استفاده می کنند و از آنجایی که بازرسی های متعددی توسط وی (شخص دادستان) در استان جهت نظارت میدانی صورت گرفته است؛ لذا رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری باشد تا نیازی به برخورد نباشد.

وی بیان داشت: جهت پیشگیری از هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی، مراکز عرضه مکمل های رژیمی از لحاظ داشتن مجوز بررسی شوند و با مراکزی که فاقد مجوز هستند برخورد شود.

دادستان خرم آباد افزود: باید بین نهادها تعامل وجود داشته باشد و ارگان ها در برابر مسائل، حالت تدافعی نداشته باشند و همگی به صورت یکپارچه سعی در ارائه ی راهکار داشته باشند.

  شاهون وند گفت: مدیران در خصوص مسائل، ثبات نظر داشته باشند و در مورد یک مسئله، بر اساس موقعیت زمانی و مکانی تغییر رویه ندهند و همه ارگان ها جهت رضایتمندی عمومی باید تلاش کنند و به صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خرم آباد: با عرضه کنندگان غیرمجاز مکمل های رژیمی برخورد جدی شود

دادستان خرم آباد: با عرضه کنندگان غیرمجاز مکمل های رژیمی برخورد جدی شود