مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-28سياسي

موج امیدواری به آینده در کشور دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در اولین یادواره سه هزار شهید قشقایی بیان کرد: برخی فکر می کردند که با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق می تواند در کوتاه ترین زمان به تهران برسد، - شیراز- معاون پارلمانی ریاست جمهور گفت: برخلاف تلاش دشمنان برای نا امیدی مردم شاهد هستیم که موج امید به آینده در کشور رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در اولین یادواره سه هزار شهید قشقایی بیان کرد: برخی فکر می کردند که با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق می تواند در کوتاه ترین زمان به تهران برسد، اما حضور پرشور مردم در دفاع از کشور این خیال خام را از بین برد.

وی ادامه داد: منافقان دم از حمایت از حقوق بشر می زنند، اما جالب اینجاست که بیش از 16 هزار شهید ترور در کشور ما توسط منافقان به ثبت رسیده است.

حسینی یادآور شد: فرقی نمی کند در چه تاریخی باشیم مهم این است که فرماندهان و بزرگان ایلات مختلف نظیر ایل بزرگ قشقایی همواره در راستای توسعه حق در صحنه آمده و از حق دفاع کردند.

معاون پارلمانی ریاست جمهور خاطرنشان کرد: ایلات مختلف کشور علاوه بر اینکه متحد هستند دارای شخصیت های منحصر به فردی هستند که هرکدام از این عالمان در جهان می توانند اثرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج امیدواری به آینده در کشور دیده می شود

موج امیدواری به آینده در کشور دیده می شود