مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 08:572022-07-28سياسي

عالم اهل تسنن: رسانه های سَلَفی به دنبال کمرنگ کردن عظمت حادثه تاریخی کربلا هستند


مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت روستای اشرفدره راز و جرگلان گفت: برخی از وهابیون در شبکه های های ماهواره ای سلفی، درصدد این هستند تا عظمت حادثه تاریخی کربلا را نادیده بگیرند.

- اراز آخوند محمدی، مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت روستای اشرفدره راز و جرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برخی از وهابیون در شبکه های های ماهواره ای سلفی، درصدد این هستند تا عظمت حادثه تاریخی کربلا را نادیده بگیرند و یا کمرنگ جلوه بدهند.

  وی گفت: این معاندین اسلام با زیر سوال بردن قیام الهی امام حسین و اهمیت روز عاشورا سعی در ایجاد شبهه در این رویداد بزرگ تاریخی اسلام دارند که بر خلاف این باور اشتباه، حادثه کربلا در حدی بزرگ است که برخی از محدثان اهل سنت از آن به عنوان تلخ ترین رویداد تاریخ اسلام یاد کرده اند.

  مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت روستای اشرفدره راز و جرگلان افزود: ناگفته نماند این رفتار با اعتقادات اصیل اهل سنت در تعارض آشکار بوده و مروجان آن افرادی هستند که هدف اولیه شان کاشتن بذر نفاق و چند دستگی در بین ما مسلمانان است که ما در پاسخ به این شبه افکنان صراحتا اعلام می داریم؛ اهل سنت و الجماعت، دوست دار قلبی و حقیقی خاندان پاک پیامبر اسلام هستند و شکی نیست که اهل بیت پیامبر (ص) به خصوص امام حسین از جایگاه رفیعی در بین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم اهل تسنن: رسانه های سَلَفی به دنبال کمرنگ کردن عظمت حادثه تاریخی کربلا هستند

عالم اهل تسنن: رسانه های سَلَفی به دنبال کمرنگ کردن عظمت حادثه تاریخی کربلا هستند