مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:122022-07-27بين الملل

جعجع: دولت، پیشنهاد نصرالله درباره واردات سوخت از ایران را قبول کند


رییس حزب «القوات اللبنانیه» که یکی از مخالفان سرسخت مقاومت در لبنان است، خواستار موافقت دولت این کشور با پیشنهاد دبیرکل حزب الله برای واردات سوخت ایران شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سمیر جعجع رییس حزب القوات اللبنانیه در لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، خواستار موافقت با پیشنهاد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره خرید سوخت از ایران شد.

سمیر جعجع در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: فکر می کنم که دولت لبنان باید با پیشنهاد سید حسن نصرالله درباره مجانی آوردن سوخت ایران به منظور راه اندازی نیروگاه های تولید انرژی در کشور موافقت کند.

جعجع که یکی از مخالفان سرسخت مقاومت لبنان است، اضافه کرد: نه به این علت که من باور دارم این اتفاق خواهد افتاد، بلکه برای اینکه مردم لبنان را در معرض شایعات دروغ بی اساس قرار ندهیم.

وی در پایان گفت: همه ما آنچه را در مسئله سوخت اتفاق افتاد به یاد داریم که با دو یا سه کشتی تمام شد.

هزینه سوخت پرداخت شد و به دست مردم رسید؛ به استثنای کمک های خیلی اندکی که مشمول برخی نهادهای اجتماعی شد مانند هر کمک دیگری که انجمن های خیریه انجام می دهند.

این در حالی است که جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی در لبنان نیز اخیرا در مصاحبه با شبکه المنار از سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعجع: دولت، پیشنهاد نصرالله درباره واردات سوخت از ایران را قبول کند

جعجع: دولت، پیشنهاد نصرالله درباره واردات سوخت از ایران را قبول کند