مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-27سياسي

بهادری جهرمی: نسخه پیچیده خاصی جز قانون مصوب سال 1400 در زمینه حجاب نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در سی و نهمین نشست پایان دوره تحکیم وحدت که در دانشگاه الزهراء در حال برگزاری است، - سخنگوی دولت سیزدهم گفت: ما نسخه پیجیده خاصی در زمینه حجاب نداریم و قانونی است که در سال 1400 تصویب شده و اکنون دولت قدم قدم دارد آن را اجرا می کند و این هم یکی از امور در کنار سایر امور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در سی و نهمین نشست پایان دوره تحکیم وحدت که در دانشگاه الزهراء در حال برگزاری است، گفت: تورم در سه چهار سال اخیر 30 و 40 درصد رسیده بوده و در ابتدای این دولت به 60 درصد رسیده و این در تاریخ سابقه نداشته است؛ البته اوضاع اقتصادی کشور 4 سال است که بسیار وخیم است و این مربوط به 4 ماه اخیر نیست.

وی با بیان اینکه در طول 10 سال اخیر میانگین رشد اقتصادی صفر بوده و این میزان دارایی را کاهش می دهد، افزود: علاوه بر این که رشد اقتصادی نداشته ایم تورم جمعیت و همچنین فاصله طبقاتی افزایش یافته است و ثروت و سرمایه اقتصادی به طور عادلانه تقسیم نشده است.

بهادری جرمی با اشاره به اینکه کمترین میزان مشارکت در انتخابات نشان دهنده این بود که مردم از اوضاع کشور راضی نبوده اند؛ و قطعا هنگامی که حس و حال در مردم نباشد نمی توان آن ها را به پای کار آورد، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: نسخه پیچیده خاصی جز قانون مصوب سال 1400 در زمینه حجاب نداریم

بهادری جهرمی: نسخه پیچیده خاصی جز قانون مصوب سال 1400 در زمینه حجاب نداریم