مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:272022-07-27سياسي

واکنش به ادعای داماد روحانی


داماد رییس جمهور سابق مدعی شده دولت سیزدهم از اختصاص دفتر به حسن روحانی امتناع کرده و در ادامه گفته نهایتاً دفتر رهبر انقلاب دستورات لازم را برای واگذاری دفتری به رییس دولت های یازدهم و دوازدهم داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کامبیز مهدی زاده داماد رییس جمهور سابق در مصاحبه ای اعلام کرده دولت سیزدهم از اختصاص دفتر به حسن روحانی امتناع کرده و در ادامه همچنین گفته که در نهایت، دفتر رهبر انقلاب دستورات لازم را برای تدارک دفتری برای رییس جمهور سابق داده است.

پیگیری ها اما نشان می دهد که ماجرای عدم اختصاص دفتر به حسن روحانی با روایت داماد وی متفاوت است.

در همین رابطه یک منبع آگاه در پاسخ به این سوال که آیا دولت از تحویل دفتر به رییس جمهور سابق امتناع کرده است، گفت: پس از پایان دولت دوازدهم و بر اساس روال معمول برنامه ریزی برای اختصاص دفتر به رییس دولت پیشین آغاز شد اما تصمیم ابتدایی دولت سیزدهم برای استقرار آقای روحانی در یکی از ساختمان های دولتی با پاسخ منفی اعضای دفتر ایشان روبه رو شد.

وی افزود: آقای روحانی خواستار در اختیار گرفتن ملک جنجالی موسوم به سلام در محله جماران بود که در دوران دولت گذشته با وجود مشکلات قانونی میلیاردها تومان تجهیزات و امکانات رفاهی از بیت المال برای آن ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به ادعای داماد روحانی

واکنش به ادعای داماد روحانی