مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:472022-07-27فرهنگي

نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ+فیلم


دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ در نشست رسانه ای این جشنواره گفت: سعی مان بر این است که در زمینه های آموزش، مشاوره، تربیت نیروهای جوان و معرفی به تئاتر کشور را در بستر کار خود شورای انجمن نمایش تئاتر بسیج انجام دهیم و بعد از پایان جشنواره .

- خبرگزاری فارس- گروه هنر و رسانه: نشست رسانه ای و رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ روز سه شنبه 4 مردادماه با حضور رییس بسیج هنرمندان تهران بزرگ، دبیر این جشنواره و برخی دیگر از مسئولان جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ در محل خبرگزاری فارس برگزار شد.

  در ابتدای این نشست شهرام صمدی نیا رییس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با اشاره به شروع جشنواره تئاتر بسیج در تهران به معرفی برخی از چهره های این جشنواره پرداخت و گفت: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برای برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی تئاتر بسیج با عنوان سودای عشق آغاز به فعالیت کرد، در واقع در تاریخ بیست و نهم تیرماه هزار و چهارصد و یک این دبیرخانه کار خود را شروع کرده است.

   وی در ادامه محسن سلیمانی فارسانی را به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج سودای عشق تهران بزرگ، محمدعلی جلیلی به عنوان مدیر دبیرخانه سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ+فیلم

نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ+فیلم