مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-27پزشكي

شناسایی هزار و 11 بیمار کرونایی طی یک هفته در قم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در هفته گذشته هزار و 11 بیمار شناسایی شدند، گفت: امروز در شرایط نارنجی کرونایی قرار داریم اما پیش بینی ها نشان می دهد که تا چند هفته دیگر به شرایط قرمز کرونایی نیز خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باتوجه به فعل و انفعالات ویروس در چند هفته اخیر امکان دارد روند مرگ و میر در کشور رشد پیدا کند، اظهار کرد: سرایت بالای ویروس و عادی انگاری در جامعه از جمله دلایل اصلی شیوع موج جدید کرونا است.

وی با اشاره به اینکه تمایل مردم برای مراجعه یا تست دادن نسبت به موج های قبلی کاهش یافته است، عنوان کرد: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان قم از میانگین کشوری کمتر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه طی هفته گذشته 727 بیمار با علایم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، مطرح کرد: همچنین روند آزمایشات کرونا در استان نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته هزار و 11 بیمار شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 690 بیمار سرپایی شناسایی شدند و باتوجه به سرایتی که این ویروس دارد اگر یک فرد در خانواده به این ویروس مبتلا شود، سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هزار و 11 بیمار کرونایی طی یک هفته در قم

شناسایی هزار و 11 بیمار کرونایی طی یک هفته در قم