مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-27اجتماعي

آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به 7 خانواده در ارزوییه


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش تیم های امدادی این جمعیت در شهرستان های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: در شهرستان ارزوییه 7 خانواده متاثر از بارندگی های اخیر امدادرسانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد امیرخانی بیان کرد: در طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به 7 خانواده متاثر از بارندگی های اخیر افزود: با توجه به شدت بارش ها تا کنون انبارهای امدادی شهرستان های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و شارژ شدند.

امیرخانی در ادامه به مفقود شدن یک زن در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: 3 تیم جست وجو و نجات جمعیت هلال احمر با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته در پی جست وجوی این مفقودی هستند.

امیرخانی با اشاره به پیدا شدن این مفقودی در لحظاتی پیش خاطرنشان کرد: در روز گذشته یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس آباد قبل از شدت یافتن بارندگی ها در طوفان شدید گرفتار می شوند که زن چوپان مفقود شده بود.

انتهای پیام/3388/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به 7 خانواده در ارزوییه

آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به 7 خانواده در ارزوییه