مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 19:472022-07-26سياسي

از تولید سمفونی شهدای قم تا برپایی ویژه برنامه فصل شیدایی


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، ضمن تشریح برنامه های کنگره 6090 شهید استان از برپایی ویژه برنامه «فصل شیدایی» در مهرماه و برگزاری هشت اجلاسیه با عناوین مختلف در آبان ماه سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی اکبر خوش گفتار مقدم ظهر امروز در نشست هم اندیشی مسئولان کنگره ملی شهدای استان قم با مدیران رسانه ها که در سالن کنفرانس شهید جمکرانی خانه معلم قم برگزار شد، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که اندیشه های ملت را بلغزاند و در ارزش های انقلابی و دینی ما شک و تردید ایجاد کند.

وی در خصوص نقش رسانه ها در کنگره ملی شهدای استان بیان کرد: الحمدلله رسانه های استان قم در بحث ایثار و شهادت به صورت موفق پیش می روند اما نقش محوری رسانه ها این است که با انتقال پیام شهدا به صورت شیوا و بیانی هنری، تأثیرگذاری ذهنی که دشمن می خواهد ایجاد کند را خنثی کنند و اندیشه درست اسلامی و انقلابی را تبیین کرده و انعکاس دهند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با تاکید بر اینکه رسانه ها حرف اول را در تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی می زنند، مطرح کرد: اصحاب رسانه توجه کنند که این عمل و انتقال پیام و سیره زندگانی شهدا بایستی به موقع، برنامه ریزی شده و با زبان هنر و جذاب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید سمفونی شهدای قم تا برپایی ویژه برنامه فصل شیدایی

از تولید سمفونی شهدای قم تا برپایی ویژه برنامه فصل شیدایی