مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-26فرهنگي

جزییاتی از نحوه برگزاری جشنواره هنری «آوای مهر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، جشنواره هنری آوای مهر از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران با مشارکت خانه موسیقی، - جشنواره هنری آوای مهر از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران با مشارکت خانه موسیقی، شهرداری تهران، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد ویژه معلولان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، جشنواره هنری آوای مهر از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران با مشارکت خانه موسیقی، شهرداری تهران، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد در بخش های مختلف ویژه معلولان برگزار می شود.

سمانه زمانی رییس جشنواره و مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: آیین افتتاحیه جشنواره آوای مهر روز چهارشنبه مورخ پنجم مرداد از ساعت 19 تا 20:30 در خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می شود و علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران و چهره های دیگر سیاسی، فرهنگی و هنری در این برنامه سخنرانی می کنند.

وی افزود: جشنواره ویژه افراد دارای معلولیت است و در سه بخش موسیقی ، ادبیات و خوشنویسی برگزار می شود و علاقمندان می توانند روز بعد از برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره، یعنی از تاریخ 6 مرداد به بعد، آثار خود را به دبیرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نحوه برگزاری جشنواره هنری «آوای مهر»

جزییاتی از نحوه برگزاری جشنواره هنری «آوای مهر»