مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-26بين الملل

لغو 1000 پرواز در آلمان به علت اعتصاب کارکنان


شرکت لوفت هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت لوفت هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، لغو کرده است و این لغو پروازها در حالی صورت می گیرد که خانواده های آلمانی در سراسر این کشور تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده اند.

این اقدام کارکنان لوفت هانزا در اعتراض به پایین بودن دستمزدهایشان انجام می شود و باعث اختلال بیشتر در پرواز در زمان اوج تقاضا برای سفرهای تابستانی خواهد شد.

به نوشته این گزارش، اعتصاب و کمبود کارکنان، شرکت های هواپیمایی از جمله لوفت هانزا را مجبور کرده است تا هزاران پرواز را لغو کنند و این اقدام، باعث ایجاد صف های طولانی در فرودگاه های بزرگ شده و ناامیدی مسافرانی که می خواهند پس از محدودیت های کرونایی سفر کنند را به همراه داشته است.

لوفت هانزا امروز اعلام کرد، 678 پرواز را در مرکز فرانکفورت خود لغو کرده است که بیشتر آنها برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود و 345 پرواز نیز در مونیخ لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو 1000 پرواز در آلمان به علت اعتصاب کارکنان

لغو 1000 پرواز در آلمان به علت اعتصاب کارکنان