مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:222022-07-26بين الملل

بنی گانتز: در انتخابات آینده با نتانیاهو ائتلاف تشکیل نمی دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایط که انتخابات آینده کنست رژیم صهیونیستی قرار است در روز یکم نوامبر آینده یعنی 99 روز دیگر برگزار شود، - 99 روز مانده به انتخابات جدید کنست رژیم صهیونیستی، بنی گانتز رهبر حزب آبی سفید تاکید کرد که در انتخابات آینده با نتانیاهو ائتلاف تشکیل نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایط که انتخابات آینده کنست رژیم صهیونیستی قرار است در روز یکم نوامبر آینده یعنی 99 روز دیگر برگزار شود، موضع گیری جریان های سیاسی در این باره افزایش یافته است.

در همین رابطه، بنی گانتز وزیرجنگ رژیم صهیونیستی و رییس حزب آبی سفید در سخنانی تاکید کرد که هرگز در کابینه ائتلافی با بنیامین نتانیاهو (رییس حزب لیکود) مشارکت نخواهد کرد.

وی افزود: به اعتقاد من یاییر لاپید بر خلاف نتانیاهو، توانایی آن را دارد که با همه احزاب از جمله ارتدوکس های افراطی گفتگو کرده و با آن ها همکاری کند.

گانتز که به تازگی ائتلاف جدید سیاسی با گیدعون ساعر رییس حزب امید تازه تشکیل داده، در ادامه تاکید کرد: تمایل من بر این است که در انتخابات آینده با حزب امید تازه، احزاب راستگرای میانه و افراطی، حزب یسراییل بیتنا، یمینا و حزب مرتز ائتلاف تشکیل دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی گانتز: در انتخابات آینده با نتانیاهو ائتلاف تشکیل نمی دهم

بنی گانتز: در انتخابات آینده با نتانیاهو ائتلاف تشکیل نمی دهم