مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-26پزشكي

آژیر قرمز وضعیت خون در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بابک پاکدل امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهدای خون می تواند سلامتی بسیاری از بیماران را تضمین کند، اظهار کرد: اهدای خون یک عمل پسندیده است و مردم گیلان هم همواره در بزنگاه های حساس با اهدای خون، سلامتی افراد را بیمه کردند.

وی با اشاره به نیاز مبرم استان گیلان به گروه های خونی گفت: از همه مردم استان گیلان درخواست دارم تا با اهدای خون، جان بسیاری از افراد را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون گیلان از حضور واحدهای اهدای خون ثابت و سیار در شهر رشت خبر داد و افزود: افرادی که مایل به اهدا خون هستند می توانند به مرکز انتقال خون ثابت و سیار شهر رشت واقع در خیابان آزادگان، اتوبوس های ثابت خون گیری در میدان شهدای ذهاب و یخسازی شهر رشت مراجعه کنند.

به گفته پاکدل، 10 مرکز ثابت انتقال خون و یک اتوبوس سیار در شهرهای رشت، انزلی، تالش، آستارا، فومن، لاهیجان، لنگرود و رودسر با برنامه ریزی و اعلام ساعات مشخص آمادگی دارند از شهروندان خیر استان خون دریافت کنند.

وی، آمار زیاد عمل های جراحی در بیمارستان های گیلان، بیماران هموفیلی، فاویسم و تصادفات را از جمله دلایل نیاز شدید استان گیلان به گروه های خونی مختلف دانست و بیان کرد: گروه های خونی دریافت شده از شهروندان به صورت کامل و یا پس از تهیه فرآورده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز وضعیت خون در گیلان

آژیر قرمز وضعیت خون در گیلان