مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-26سياسي

حجت الاسلام رستمی: یک دیکتاتوری سفید بر فضای رسانه ای غرب، غالب است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در اختتامیه مرحله نخست طرح اندیشه تمدن ساز، از یک دیکتاتوری سفید در رسانه های غربی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اختتامیه مرحله نخست طرح اندیشه تمدن ساز، ویژه اساتید دانشگاه های سراسر کشور یا سخنرانی حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی در این نشست با تاکید بر اهمیت تفسیر صحیح قرآن و با اشاره به تلاش برخی از عناصر دشمن در جهت تفسیر به رای آیات قرآنی در زمینه های اجتماعی مانند حجاب، به کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن اشاره کرد و گفت: در سال 53 مقام معظم رهبری تفسیری از قرآن در مشهد مقدس ارائه دادند که پاسخگوی نیازهای جامعه بشری باشد.

امتزاج این تفسیر موضوعی در تبیین مسائل اجتماعی و اصول دین و موضوعات محوری اعتقادی اسلام با مبنا قراردادن قرآن به گونه ای نگاه می کند که از دل این توحید، نفی تمامی طواغیت را استنباط می کنیم.

وی ادامه داد: رهبری این نکته را به ما یاد دادند که بدتر از بت پرستی، پذیرش طاغوت است که منافی توحید است.

شاید خودشان نیز در آن سال تصور نمی کردند که این نظام اسلامی به زودی با معجزه الهی اتفاق بیفتد اما در آن فضای ناامیدی و خمودی حاکم بر جامعه در آن زمان 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رستمی: یک دیکتاتوری سفید بر فضای رسانه ای غرب، غالب است

حجت الاسلام رستمی: یک دیکتاتوری سفید بر فضای رسانه ای غرب، غالب است