مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-26ورزشي

حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید نیکوخصلت، مسئول کمیته فنی و انجمن های ورزشی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با تقدیر از کمیته روابط عمومی و تیم رسانه ای المپیاد در پوشش اخبار، - مسئول کمیته فنی و انجمن های ورزشی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور گفت: حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید نیکوخصلت، مسئول کمیته فنی و انجمن های ورزشی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با تقدیر از کمیته روابط عمومی و تیم رسانه ای المپیاد در پوشش اخبار، گفت دانشگاه تبریز در طول سالیان طولانی از دانشگاه های خوب در حوزه ی کاراته بوده لذا پیش بینی می کنیم 3 الی 4 مدال در کاراته کسب کنیم.

نیکوخصلت خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان خوب و امید های جهان بسیاری در رشته کاراته نسبت به رشته های دیگر در دانشگاه تبریز پرورش یافته است.

مسئول کمیته فنی و انجمن های ورزشی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در خصوص سطح فنی مسابقات، ادامه داد: حضور برخی از اعضای تیم ملی سبب افزایش کیفیت مسابقات شده و این مهم در کلیه رشته ها دیده می شود.

البته نسبت به مسابقات انتخابی تیم ملی سطح پایین تری دارد، ولی طبق ارزیابی ها نسبت به سال های قبل کیفیت قابل قبولی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است

حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است