مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:472022-07-26اقتصادي

هیچ نگرانی در خصوص ذخیره خونی استان یزد وجود ندارد


مدیرکل انتقال خون یزد با بیان این که در برخی مواقع اعلام وضعیت قرمز فقط مربوط به یک یا دو گروه خونی خاص است، گفت: در حال حاضر با توجه به مشارکت مطلوب شهروندان هیچ نگرانی در خصوص ذخیره خونی استان یزد وجود ندارد.

- دکتر سیدمحمدرضا آقایی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت 9 مردادماه روز ملی اهدای خون برگزار شده است، اظهار کرد: افزایش جمعیت اهداکنندگان مستمر در گرو مشارکت خانواده ها و اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان این که روزانه بالغ بر 200 نفر در سطح استان برای امر اهدا خون مراجعه می کنند، افزود: بنا داریم به زودی مجمع خیرین انتقال خون در استان یزد را تشکیل دهیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون یزد در ادامه با بیان این که در سال گذشته بالغ بر 53 هزار نفر برای اهدا خون مراجعه کردند که 45 هزار نفر موفق به اهدا خون شدند، گفت: از تعداد کل اهدا کنندگان خون در سال گذشته 46 درصد توسط اهدا کنندگان مستمر بودند.

وی در خصوص انتشار خبرهایی با موضوع نیاز فوری هفت استان کشور به اهدای خون، خاطرنشان کرد: اعلام وضعیت قرمز در حوزه اهدا خون استان به این معناست که ذخیره خونی استان رو به پایان است و هفت تا هشت روز برای تأمین و تکمیل ذخیره خون فرصت باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نگرانی در خصوص ذخیره خونی استان یزد وجود ندارد

هیچ نگرانی در خصوص ذخیره خونی استان یزد وجود ندارد