مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 06:422022-07-26اجتماعي

ورود و خروج دریایی به جزیره قشم ناممکن شد


مبادی ورود و خروج دریایی به جزیره قشم در بندر شهید ذاکری و لافت-پل بنابر شرایط نامساعد جوی تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، صبح امروز بنا بر اطلاع اداره بنادر و دریانوردی قشم با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی، بنادر لافت و پُل که عملیات انتقال خودرویی شهروندان و مسافران به درون و برون از جزیره را انجام می دهد از ساعت 6:00 امروز، تعطیل اعلام شد و بازگشایی مجدد این بندر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود.

همچنین بندر شهید ذاکری که به تردد دریایی مسافران پیاده به داخل و خارج از جزیره قشم اختصاص دارد نیز از ساعت 6:00 امروز، تعطیل اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج دریایی به جزیره قشم ناممکن شد

ورود و خروج دریایی به جزیره قشم ناممکن شد