مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 17:522022-07-25سياسي

ارایه آموزش های مهارتی حمایت خیرین را می طلب


ارائه آموزش های مهارتی در کشور به تنهایی با حمایت دولت، شدنی نیست و کمک خیرین را می طلبد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست جامعه حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای، با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در محل دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، خسرویان، با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه دولتی کشور است که زیر نظر نظام جامع آموزش های مهارتی فعالیت می کند افزود: در بین 560 واحد دانشگاهی سراسر کشور، دانشگاه فنی و حرفه ای بر اساس آموزش های عملی و مهارتی فعالیت مؤثر دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای، با وجود اینکه یک دانشگاه کم سن و سال است و حدود 10 سال است که در اکوسیستم دانشگاهی تعریف شده است دارای 3400 کارگاه و مدل آموزشی عملی و تجربی می باشد.

خسرویان تربیت پنجه های کارآمد را از جمله مأموریت های اصلی این دانشگاه دانست و افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، استادِ ما در دانشگاه فنی و حرفه ای باید دانشجو را در کارگاه ها، آموزش دهد.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه هر دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت به سایر دانشگاه ها خاطر نشان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای، گران و پرهزینه است چرا که این آموزش ها باید در کارگاه ها ارائه شود و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه آموزش های مهارتی حمایت خیرین را می طلب

ارایه آموزش های مهارتی حمایت خیرین را می طلب