مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 17:272022-07-25دانش

بررسی علل توسعه نیافتگی ایران در نقد کتاب «ایران، جامعه کوتاه مدت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه از سلسله جلسات عصراندیش روز شنبه 1 مردادماه با حضور سلمان ایزدی فارغ التحصیل رشته فلسفه علم و تربیت، - بررسی علل توسعه نیافتگی ایران در نقد کتاب ایران، جامعه کوتاه مدت ششمین جلسه از سلسله جلسات عصراندیش با موضوع نقد و بررسی کتاب ایران، جامعه کوتاه مدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه از سلسله جلسات عصراندیش روز شنبه 1 مردادماه با حضور سلمان ایزدی فارغ التحصیل رشته فلسفه علم و تربیت، در دفتر مرکزی دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت برگزار شد.

در این جلسه سلمان ایزدی به ارائه و شرح خلاصه ای از محتوای کتاب ایران، جامعه کوتاه مدت تالیف دکتر محمدعلی همایون کاتوزیان پرداخت.

ایزدی در ابتدا اظهار داشت: کتاب ایران، جامعه کوتاه مدت یک قطعه دیگر از پازل جلسه قبل و کتاب ما چگونه ما شدیم؟ اثر صادق زیبا کلام است.

زیرا هر دوی این کتاب ها در تاریخ و فرهنگ ایران به دنبال علل توسعه نیافتگی کشور می گردند.

ایزدی گفت: کاتوزیان ابتدا موضوعی را مطرح می کند بدین معنا که ایران یک جامعه کوتاه مدت است و عمر اقدامات و روند ها در کشور بسیار کوتاه است و همین دلیل توسعه نیافتگی کشور است و سپس به تحلیل هایی تاریخی برای این که چرا ایران به جامعه کوتاه مدت تبدیل شده است می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علل توسعه نیافتگی ایران در نقد کتاب «ایران، جامعه کوتاه مدت»

بررسی علل توسعه نیافتگی ایران در نقد کتاب «ایران، جامعه کوتاه مدت»