مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 17:072022-07-25ورزشي

فوتبال زنجان ویترین ندارد!/ تیم فوتبال بانوان تشکیل می شود


رییس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به ظرفیت های ورزش فوتبال زنجان گفت: استان زنجان ویترین فوتبال ندارد و این به ضرر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نادر بلباسی در مجمع عمومی هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه رویکرد کنونی ما در مدارس فوتبال استان زنجان افزایش کیفیت است، اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت فوتبال استان با در نظر گرفتن مسائل اخلاق مدارانه هستیم.

رییس هیأت فوتبال استان زنجان بر لزوم تعامل و همدلی بهتر و بیشتر برای رفع مشکلات فوتبال زنجان تاکید کرد و گفت: در استان استعداد و ظرفیت های زیادی داریم و باید بستر مناسب برای درخشش این استعدادها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان ویترین فوتبال ندارد و این به ضرر استان است، اضافه کرد: بنده معتقدم، باید استان های کم برخوردار که فوتبال ندارند، هم سو و هم جهت با یکدیگر باشند.

بلباسی با بیان اینکه فوتبال زنجان در حال حاضر برای قرار گرفتن در مسیر تعالی و پیشرفت نیازمند حرکت با برنامه و مدون است، گفت: ایجاد مدارس فوتبال، ظرفیت خوبی برای پرورش استعدادها فراهم کرده است و خوشبختانه کلاس های آموزشی در سطح کشوری برگزار شده است.

رییس هیأت فوتبال استان زنجان از تشکیل تیم های فوتبال و فوتسال بانوان در استان زنجان خبر داد و گفت: این مهم طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال زنجان ویترین ندارد!/ تیم فوتبال بانوان تشکیل می شود

فوتبال زنجان ویترین ندارد!/ تیم فوتبال بانوان تشکیل می شود