مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:572022-07-25سياسي

چرخه آموزش در مجموعه فنی و حرفه ای کامل است


فرماندار صافهان با بیان اینکه آموزش در مجموعه فنی و حرفه ای، یک چرخه کامل است، گفت: باتوجه به چرخه کامل آموزش های فنی و حرفه ای، کارآموزان می توانند با هم افزایی سیستم مولدی را ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان، با اشاره به ظرفیت های خوب موجود برای ارائه آموزش های متعدد در بخش ها و رشته های مختلف در کارگاه های فنی و حرفه ای، تأکید کرد: باید مردم را از ظرفیت های خوب موجود در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای که باعث می شود آموزش هایی را به طور حضوری، مجازی و تلفیقی به کارآموزان ارائه نمایند، مطلع کنیم.

وی افزود: مهارت هایی که آموزش داده می شود، از جمله مهارت های کاربردی است که کارآموزان پس از گذراندن مهارت لازم می توانند جذب بازار کار شوند.

احمدی ارتباط با صنایع کوچک در بخش های تولیدی و خدماتی را از جمله برنامه های خوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای برشمرد و اظهار داشت: ارتباط بین مجموعه آموزش فنی و حرفه ای و مراکزی که نیاز به نیروی کار دارند و آموزش مؤثر و کاربردی نیروی کار باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود.

فرماندار اصفهان به هماهنگی های انجام شده در سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره و تأکید کرد: اطلاع رسانی به مردم، تلاش برای گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه آموزش در مجموعه فنی و حرفه ای کامل است

چرخه آموزش در مجموعه فنی و حرفه ای کامل است