مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:572022-07-25اجتماعي

روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل در حال انجام است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:عملیات روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل محدوده سه راهی هفت چشمه به طرف شهر رضی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی ظهر امروز در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل با بیان اینکه روکش آسفالت این مسیر یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه بود اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته آسفالت این مسیر از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و نیاز به تجدید داشت بنابراین روکش آسفالت این مسیر توسط اداره کل راهداری استان اردبیل در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری استان در این مسیر اقدام به انجام عملیات لکه گیری،ریگلاژ و روکش آسفالت کرده است افزود: طول این پروژه 2 کیلومتر است که با اتمام آن شاهد ارائه سطح سرویس مناسب به مترددین جاده ها خواهیم بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، تسهیل در عبور و مرور، افزایش ایمنی سفر و مسافران و تسهیل در رفت و آمد را از مزایای اجرای این طرح در محور گرمی- اردبیل عنوان کرد.

هاشمی از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری قطعه یک محور گرمی- بیله سوار محدوده انجیرلو تا روستای جهانخانملو خبرداد و بیان کرد: قطعه 2 همین محور نیز از روستای گون پاپاق تا سه راهی گوگ تپه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل در حال انجام است

روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل در حال انجام است