مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-25اقتصادي

خیران سمنانی 25 میلیارد ریال در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند


مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: خیران این استان در سال جاری 25 میلیارد و 330 میلیون ریال با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در این صندوق سپرده گذاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح، مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریورماه سال 95 در استان سمنان اشاره کرد و گفت: تسهیلات بدون بهره در سرفصل های کارگشایی، اشتغال زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می شود.

وی افزود: خیران و نیکوکاران استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون 25 میلیارد و 330 میلیون ریال با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده گذاری کرده اند.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان ادامه داد: بر این اساس 42 درصد از تعهد این صندوق در جذب سپرده های خیران برای پرداخت تسهیلات هر چه بیشتر به نیازمندان محقق شده است.

مداح با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی جامعه، قرض الحسنه یکی از بهترین ابزارهای کمیته امداد برای رفع محرومیت در کشور است، گفت: از خیران دعوت می کنم از این قافله باز نمانند و با سپرده گذاری در این صندوق از اجر معنوی و اخروی قرض الحسنه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران سمنانی 25 میلیارد ریال در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند

خیران سمنانی 25 میلیارد ریال در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند