مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-25فرهنگي

بررسی بازنمایی منافقین در ادبیات معاصر در سالروز عملیات مرصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ناصر امین زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه با تاکید بر لزوم تبیین اندیشه منافقانه سازمان مجاهدین برای نسل جوان گفت: - رییس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری جدیدترین جلسه داستان و آرمان با محوریت بازنمایی منافقین در ادبیات معاصر در سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ناصر امین زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه با تاکید بر لزوم تبیین اندیشه منافقانه سازمان مجاهدین برای نسل جوان گفت: مهم تر از پرداخت به ابعاد جنگی و جغرافیایی عملیات مرصاد، تبیین اندیشه ای است که در پشت نگاه سازمان مجاهدین به عنوان طراح اصلی این اقدام نهفته است.

سراسر دهه 1360 بستر جنایت آفرینی این گروه بود و آنان علاوه بر ترور سران نظام، از قتل عام مردم عادی نیز ابایی نداشتند که مصادیق آن را در ترور هزاران ایرانی و جنایتی که در عملیات مرصاد مرتکب شدند، می توان دید.

رییس سابق فرهنگسرای سرو، فردوس و گلستان تاکید کرد: تالیف کتاب، تولید فیلم های مستند و سینمایی، برگزاری همایش ها و کرسی های تبیینی و تریبون دادن به اساتید حوزه و دانشگاه از جمله اقدامات مهمی است که در این موضوع مهم باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بازنمایی منافقین در ادبیات معاصر در سالروز عملیات مرصاد

بررسی بازنمایی منافقین در ادبیات معاصر در سالروز عملیات مرصاد