مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:372022-07-25اقتصادي

طغیان رودخانه ها 3 محور روستایی جیرفت را مسدود کرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت از مسدود شدن 3 محور ارتباطی در بخش های ساردوییه، جبالبارز و اسفندقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مهدی امیر حیدری اظهار داشت: به علت بارندگی های بامداد امروز و شب گذشته، 3 محور روستایی جشار در بخش جبالبارز ، رمون در بخش ساردوییه و سرگز در بخش اسفندقه در حال حاضر به علت طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها مسدود است.

رییس اداره راهداری جیرفت با اشاره به اینکه با افزایش میزان روند بارندگی ها و وجود رودخانه های متعدد در مناطق کوهستانی افزایش میزان راه های مسدودی وجود دارد، افزود: از مردم و ساکنان روستاها خواهشمندیم با توجه به اعلام شرایط قرمز بارندگی و ناپایداری های جوی حتی المقدور از تردد غیر ضروری در جاده ها خودداری و با تامین مواد غدایی و مایحتاج خود از افزایش ترددها در جاده های روستایی خودداری کنند.

وی کمبود ماشین آلات راهداری را از عمده مشکلات حال راهداری در شهرستان دانست و گفت: با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم یقینا از این وضعیت بحرانی اعلام شده چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ 80032


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه ها 3 محور روستایی جیرفت را مسدود کرد

طغیان رودخانه ها 3 محور روستایی جیرفت را مسدود کرد