مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:172022-07-24سياسي

ذخیره ژنتیک دام سنگسری پیگیری می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اعلام رضایت از روند مطالعات طرح ملی قطب دام پروری مهدی شهر گفت: جهاد دانشگاهی باید پیگیر ذخیره ژنتیک دام سنگسری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در نشست با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان سمنان در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تشکیل این نهاد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی ازجمله نهادهای علمی مهم و تأثیرگذار در کشور بوده و حمایت از طرح ها و پروژه های فناورانه این نهاد، کمک بزرگی به اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به تلاش های جهاد دانشگاهی استان در حوزه راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت و مطالعات بافتی گفت: طرح های فناورانه جهاد دانشگاهی در استان سمنان، کمک به رشد اقتصادی این استان است و از این طرح ها و پروژه ها حمایت می کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان سمنان هدف گذاری های درست و خوبی را پیش روی دارد، گفت: جهاد دانشگاهی در استان سمنان برنامه ریزی ها و طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد که برخی از آنها در مرحله نهایی هستند؛ فناوری های پزشکی و زیستی، فناوری های معدنی و مشاوره خانواده از دیگر رویکردها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره ژنتیک دام سنگسری پیگیری می شود

ذخیره ژنتیک دام سنگسری پیگیری می شود