مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-24بين الملل

ژنرال صهیونیست: پایگاه های نیروی هوایی اسراییل در جنگ آینده فلج خواهد شد


یک ژنرال سرشناس رژیم صهیونیستی ضمن تشریح وضعیت نامناسبت پایگاه های هوایی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، این پایگاه ها برای جنگ چند جبهه در آینده آماده نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق بریک ژنرال ارتش صهیونیست و رییس سابق کمیته رسیدگی به شکایات سربازان در جدیدترین اظهارات خود به عدم آماده بودن پایگاه های هوایی این رژیم برای جنگ در چند جبهه اذعان کرد.

وی در یادداشتی در روزنامه هاآرتص نوشت : پایگاه های نیروی هوایی در جنگ چند جبهه آینده هدفی راهبردی برای دشمن هستند.

موشک های نقطه زن با کلاهک های جنگی چند صد کیلویی شلیک خواهند شد همچنین پهپادهای بدون سرنشین روزانه این پایگاه ها را از فاصله صدها کیلومتری هدف خواهند گرفت.

اسکادران پهپادها روزانه بر فراز پایگاه های هوایی به پرواز در خواهند آمد و به شدت ، فعالیت این پایگاه ها و پرواز جنگنده ها را هدف خواهند گرفت.

وی تأکید کرد، نیرو هوایی برای این موضوع آماده نیست و حتی اندک امکاناتی که در پایگاه های مذکور از نظر نیروی انسانی و ابزار برای تضمین ادامه کار در جنگ چند جبهه ای وجود داشت به سرعت رو به وخامت است.

بریک ادامه داد، در هر پایگاه هوایی یک گردان از نیروهای ذخیره وجود دارد که مسؤول ادامه کار این پایگاه ها در زمان جنگ است تا جنگنده ها بتوانند پرواز کنند، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: پایگاه های نیروی هوایی اسراییل در جنگ آینده فلج خواهد شد

ژنرال صهیونیست: پایگاه های نیروی هوایی اسراییل در جنگ آینده فلج خواهد شد