مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:472022-07-24اقتصادي

اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنوف قم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال


مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از اجرای پروژه نیرورسانی به شهرک صنوف از پُست 20/63 کیلوولت فرهنگیان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان توسعه در زیر ساخت های صنعت برق در قالب پروژه نیرورسانی به شهرک صنوف، شامل اجرای 4 کیلومتر شبکه از پُست برق فرهنگیان به سمت پُست برق معصومیه و همچنین اجرای 4 کیلومتر شبکه از این پُست تا شهرک صنوف با برآورد ریالی معادل 100 میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اهمیت و مشکلات اجرای این پروژه گفت: در شرایط تحریم و محدودیت های اقتصادی بین المللی، این پروژه با هزینه و مشکلات زیادی به سرانجام رسیده و امیدواریم این خدمات رسانی سبب افزایش سطح رضایت مندی صاحبان مشاغل در شهرک صنوف را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: اصلاح سیستم روشنایی شهرک صنوف (ورودی و معابر بلوار)، اتصال شبکه آب شهرک صنوف، زیرسازی و آسفالت معابر سایت آهن فروشان و آهنگران، احداث و بهره برداری از دوربرگردان اختصاصی شهرک صنوف، جدول گذاری و تعویض جداول فرسوده در سایت آهنگران و آهن فروشان، احداث واحدهای خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنوف قم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال

اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنوف قم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال