مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 07:222022-07-24سياسي

روحانیون خارجی: ایران پیشقراول «وحدت اسلامی» در منطقه است


اکثر قریب به اتفاق علمای شیعه و سنی خارج کشور اعتقاد دارند، وحدت برای گسترش دین اسلامی، پیشگیری از سیرطه دشمنان بر مسلمانان و مقابله با فتنه های تفرقه افکنانه کفار یک ضرورت است که ایران برای تحقق این امر در منطقه پیشقراول و پیشتاز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید شیعه و سنی را تقدیم انقلاب کرده است و مردم این استان امروز نیز همچنان در دفاع از ایران اسلامی در مرزهای کردستان جان می دهند تا دشمن همچنان در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

این مردم، اعم از کُرد و ترک و شیعه و سنی در اوایل انقلاب و در پاکسازی استان از وجود نامبارک ایادی استکبار و گروهک های ضدانقلاب در یک سنگر بودند و اکنون نیز در یک سنگر از مرزهای کشور در این خطه فرهنگی پاسداری می کنند که شهادت جوانانی از سرزمین مجاهدت های خاموش در مقابله با گروهک های ضدانقلاب مصداق بارز این مدعاست.

در حالی که تمامی دشمنان نظام و دین به هر طریق ممکنی تلاش می کنند تا وحدتی که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است برهم بزنند، اما مردم ما به سطح بالایی از بصیرت و دشمن شناسی رسیده اند و توطئه های تفرقه انگیز برای آنان کهنه شده است.

مردمان مسلمان در استان کردستان اعم از شیعه و سنی، ضمن عمل به دستورات وحدت بخش قرآن و رسول گرامی اسلام، منویات بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون خارجی: ایران پیشقراول «وحدت اسلامی» در منطقه است

روحانیون خارجی: ایران پیشقراول «وحدت اسلامی» در منطقه است