مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:372022-07-23اقتصادي

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و خاک به کرمانشاه


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در سفر رییس جمهور به کرمانشاه، یک هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه آب و خاک به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و خاک به استان خبر داد.

وی تصریح کرد: این اعتبار برای توسعه بخش های مختلف حوزه آب و خاک، توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار، حفاظت از جنگل ها، اجرای طرح کاداستر و سیستم های آبیاری نوین و کم آب بر، احداث کانال ها و جوی ها و بازسازی قنات ها هزینه خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب های توانمند امنیت غذایی در کشور محسوب می شود، افزود: باید ظرفیت های بخش کشاورزی استان کرمانشاه را شناسایی کرده و روی آن ها سرمایه گذاری کنیم.

وی سپس به ظرفیت های کشاورزی استان در اراضی شیبدار جهت ایجاد باغات و استفاده از آب سبز تأکید کرد و گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه و ایجاد باغات شیب دار به استان تخصیص یافته است و ضرورت دارد با توجه به ظرفیت های منطقه این مهم بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح کاداستر، ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و خاک به کرمانشاه

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و خاک به کرمانشاه