مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-23اجتماعي

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور قزوین-رشت ادامه دارد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور قدیم و آزادراه قزوین-رشت در راستای ارتقاءگگ ایمنی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل جعفری اظهار کرد: عملیات اصلاح و ترمیم روکش آسفالت 7کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت در محدوده گردنه کوهین تا تقاطع نیکویه از اول تیرماه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات که تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت لکه گیری به صورت هندسی و با برداشت کامل قسمت های مضمحل آسفالت انجام می شود.

جعفری ادامه داد: همزمان با محور قدیم، در آزادراه قزوین-رشت نیز عملیات روکش آسفالت به طول 8کیلومتر در هر باند رفت و برگشت در حال انجام است و با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در این مسیر عملیات با حساسیت پیگیری می شود.

وی از رانندگان خواست در طول مدت اجرای این عملیات به منظور ایمنی تردد ضمن رعایت سرعت مطمئنه در محل های نصب تابلوی راهنما و در محدوده کارگاهی به هشدارهای راهداری توجه کرده و با احتیاط برانند.

جعفری اظهار امیدواری کرد: با تامین اعتبار و تخصیص قیر و استمرار عملیات لکه گیری و روکش آسفالت شاهد کاه حوادث جاده ای در این مسیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور قزوین-رشت ادامه دارد

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور قزوین-رشت ادامه دارد