مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-23فرهنگي

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در خط پایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیران و مسئولان فرهنگی و هنرمندانی، چون مجید مجیدی، بابک کریمی، هادی حجازی فر، یکتا ناصر، عبدالرضا اکبری، - 6- خانم نازنین چیت ساز برای فیلم پرتاب ناگهانی یک فیل دیپلم افتخار و نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی به مریم اسمی خانی برای فیلم وضعیت اورژانسی اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم 1- علی سلیمانی برای فیلم بشقاب 2- سمانه بهزادپور برای فیلم بی ریختی 3- وحید حسن زاده برای وضعیت اورژانسی 4- خانم شروینه دیدنده برای فیلم لبر-کروموزوم17 5- رضا نجاتی برای ارفاق دیپلم افتخار و نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی به وحید حسن زاده برای وضعیت اورژانسی محصول انجمن سینمای جوانان اهدا شد.

در بخش بهترین اثر با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری دیپلم افتخار و نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی نازنین چیت ساز برای پرتاب ناگهانی یک فیلم اهدا شد.

در بخش مستند و در بخش بهترین تحقیق و پژوهش از میان نامزد های این بخش1- علیرضا قاسم خان برای تحقیق و پژوهش فیلم تکیه دولت 2- رضا پردل برای تحقیق و پژوهش فیلم نان بی جان 3- فرزاد پناه نژاد برای تحقیق و پژوهش فیلم شهر موشها دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رضا پردل برای تحقیق و پژوهش فیلم نان بی جان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در خط پایان

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در خط پایان