مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-22اقتصادي

طرح تفکیکی 9 شهر هرمزگان برای نهضت ملی مسکن تصویب شد


طرح تفکیکی آماده سازی اراضی شهرهای میناب، پارسیان، دشتی، گروک، خمیر، سندرک، سیریک، زیارتعلی و حاجی آباد به منظوز اجرای نهضت ملی مسکن در شورایعالی شهرسازی و معماری تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم رستم گورانی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان امروز با اعلام این خبر در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کلیه شهرهای هرمزگان و تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور با استفاده از ظرفیت قانونی زمین های دولتی موجود موافقت شد.

وی افزود: ضمن برگزاری جلسات هم اندیشی متعدد با مهندسین مشاور و شهرداری شهرهای استان و برداشت نقشه اراضی محدوده مورد نظر، طرح تفکیکی اراضی تهیه و جهت تصویب به کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج قانون شورایعالی شهرسازی و معماری ارسال شد که با اصلاحاتی به تایید رسید و مصوب شد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با توجه به لزوم تامین زیرساخت های طرح های آماده سازی جهت نهضت ملی مسکن، اولویت مکان یابی اراضی در ابتدا با محدوده شهرها بوده و امید است با همکاری و هماهنگی کلیه حوزه ها در راستای مشکلات مسکن شهروندان بتوان گام موثر و مفیدی در این راه برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیکی 9 شهر هرمزگان برای نهضت ملی مسکن تصویب شد

طرح تفکیکی 9 شهر هرمزگان برای نهضت ملی مسکن تصویب شد